-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Freeeedag


Och jag är gräsänka hela helgen. R är iväg på lan och jag sitter hemma och ugglar :) Men inte för att jag har tråkigt. Ska ha en mysig kväll för mig själv och bara vara.. Mig själv :)

I morgon får det väl bli plugg på dagen och sen på kvällen blir det bio med mamma och syrran. "This is it" Blir det då. Sen på kvällen ska jag åka med mor hem och tillbringa en natt där eftersom jag ändå skulle dit på söndag på fars dag.

Ska någon annan göra nåt kul i helgen då?

Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback