-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Funderingar


Fixat studieledighetslappen nu. Har också räknat ut mitt snittbetyg, trixat och fixat lite med mina kommande (önske?)betyg för att höja det maximalt. Keep on dreaming. Hörde att man kunde få lite extra poäng för arbetslivserfarenhet (YEEEY) och sen såklart för högskoleprovet. Vilket jag ska göra om eftersom jag typ hatar det mest i världen. Tidspress och svåra frågor. Inte kul alls. Men det gäller att försöka igen. Inte ge upp! Jag har börjat inrikta mig mer och mer på en utbildning nu  som det finns en chans att jag kommer trivas med och jag kan behöva alla poäng jag kan få för att komma in. Ärsch nu svävade jag iväg. Fast ju förr jag är klar med min utbildning desto bättre. Vi får väl se. Jag är ju fortfarande ung, har hela livet framför mig. Blablabla. Hur kan man veta idag vad man vill göra om 10 år? Finns det nån ångergaranti liksom? så man inte sitter där i framtiden med studielån, huslån, två ungar och ett jobb som man får psykiska men av och ens liv slutar med att man blir ensam, hatad av all och går på så höga doser antidepressiva medel så att man får tillbringa dagarna med att trycka ner pillrena som hotar att svämma ut genom öronen (samtidigt som kronofogden knackar på dörren och du är både tjock OCH chokladsugen) Ja vem vill ha ett sånt liv liksom? jag vill veta vart man kan köpa en försäkring för de val man kan tänkas göra fel i livet.

Nån som vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback