-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Glad idag!


Iallafall nu på kvällen :) I morse var jag uppe med tuppen för att dra mig upp till skolan och göra matteprov nr 2. Det kändes skit efter provet, alla frågor var skitsvåra och det drog ner mitt humör avsevärt. Plus att jag har sträckt någon nerv i benet så att jag har ont när jag går. Yey! Det skulle bli en sån där måndag igen. Dock var humöret inte så farligt ändå förutom att jag oroade mig för provet. Helt i onödan :P Jag fick godkänt och jag blev så jäääkla glad! Kanske för att jag precis fick veta en jättekul grej också :) Ska inte gå in närmare på det just men det är riktigt, riktigt kul ;)

Sitter i lugn och ro framför datorn. R håller på med lasagne i köket och resten av kvällen blir riktigt lugn och skön :)

Hoppas eran dag har varit bättre än min men att eran kväll är lika bra :)

Pok pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback