-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Hellu


Börjar med lite Tjuvlyssnat.se:

Ett gäng tjejer ~13 pratar om siamesiska tvillingar.
Tjej 1: Jag har hört att de kan känna på sig när den andra är i fara.

Yey.. Vad är intelligensnivån på henne?


I morgon är jag ledig och det är löning :D dagen blir dock antagligen full av plugg men får se om jag hinner sticka näsan utanför dörren och gå lite i affärer. Vore inte dumt att hitta nåt skoj att ha på mig på lördag då det blir bowling på Buddy's med lite härligt folk..

Hoppas er dag varit bra! Min plan är att komma upp relativt tidigt för att se om det finns nåt vaccin till mig. Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback