-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Kall dag


Har det sannerligen varit idag. Ursch tog lång tid innan jag fick upp värmen efter att ha vistats ute. Annars så har dagen flytit på bra och har varit helt okej. Dock är jag supertrött eftersom R har blivit sjuk och därför har snytit sig x antal gånger inatt samt att han hade feber så att han drog sig nära för att få värme. Stackarn. Köpte (på hans begäran) en godispåse och en julmust med mig hem som blev mycket uppskattat.

Det är skönt att vara hemma :) Lite synd att kvällen går så fort när man slutar kl 20.
Jaha nej nu ska jag nog snart ta mig en dusch och kanske gå och lägga mig :)

Hoppas att eran dag/kväll har varit bra :)
Pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback