-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Njuter av kaffet


Innan det är dags att dra sig mot jobbet. Ska ta bilen idag och det känns mycket skönt. Slutar kl 20 och det är förbannat segt att inte vara hemma förrän 21 (bussen går kl 20.30) om nu inte R är världens bästaste pojkvän och hämtar mig. Men idag är han i skolan och har fått skjuts så det är ju synd att bara låta bilen stå där och stå :)

Morgonen har varit bra! Först var jag en sväng uppe på min gamla skola för att hämta mina slutbetyg (igen) då den förra laddningen jag hämtade försvann på nåt mystiskt sätt? (jag tror det finns ett spöke här, min kofta jag äääälskade försvann också mystiskt, men där tror jag fortfarande inte att min sambo är oskyldig ;) Jaja mina betyg behöver jag iallafall för att söka till en kurs till våren. Hade tänkt läsa upp Svenska A för att ha större chans att komma in på skolan till hösten. Vi får väl se hur det går!

Nej nu har inte jag tid att sitta här längre! Dags att göra sig i ordning för jobbet!

Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback