-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Nyvaccinerad


Äntligen gick det att få ta det där jäkla vaccinet.! Har ju varit slut hela tiden men nu lyckades jag :) Var där kl 13 när de öppnade vaccinereringen och kom in på plats 2. 5 minuter senare var det en jättekö så man kan säga att jag hade lite tur.

Annars har jag betalat räkningar. Alltid lika trist att se pengarna försvinna. Och nu ska jag snart sätta mig ner med matteböckerna en stund. R är iväg och pluggar med några klasskamrater så jag är alldeles allena ett tag till.

Så rolig är mitt liv just nu. Hoppas ni har en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas du inte mår dåligt efter sprutan nu bara..Jag tänkte oxå ta den så fort som möjligt, vart tog du den?

2009-11-25 @ 16:53:24
URL: http://sparklingsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback