-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

...


Jag har TRÅKIGT! typiskt mig.. Brukar tycka att det är skönt att få lite egentid när R åker iväg för en kväll men nu saknar jag det lilla kräket. Hade mest av allt velat ha en av våra nästan obligatoriska godnattrutiner då vi ligger i sängen och kollar på nån serie på datorn, jag sparkar undan hans jävla fötter som absolut ska ligga på min sida och helst under mina ben (fröken romantisk är ju det sista man kan kalla mig) sen när vi är tillräckligt trötta somnar vi på varsin sida nästan så långt ifrån varandra det bara går (överdrift?) Ja det hade inte varit fel. Jag kan inte ens föreställa mig hur det skulle vara att bli singel igen. Är så van med det här livet efter 2 år så jag vill inte en tänka på smärtan som skulle komma om den hemska sanningen kom fram att det inte funkar. Ursch

Men allt är frid och fröjd. Nu ska jag ta och dra mig in i duschen innan sängdags och göra mig ren och fräsch för Mr John (Blund) Ha en superbra kväll oavsett ni är ute och festar eller världens tråkigaste människa som jag är just nu!



Den här bilden presenteras av: "Ibland får man bjuda på sig själv"
Alternativt: "Bilden jag ville ta ligger på den andra datorn"

Hoppas ni har njutit av föreställningen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback