-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Har man dålig humor så har man..


Igår på jobbet stod jag och en kollega framme i kassan och pratade litegrann då hon råkade stöta till något och jag utropar: AKTA! hon replikerar då med "anka" varpå jag skrattar och säger att jag när jag var mindre skrattat så jag grinat åt just den kommentaren. Hon säger att det aldrig innan varit nån som fattat vad hon menar med "anka" i det läget men det är klart jag förstår!

Har man dålig humor så har man..


(Om ni mot all förmodan inte har sett filmen får ni titta ca 25 sekunder in i filmen;)



Jaja det ÄR dålig humor. Men lättroad är jag ju iallafall :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback