-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Hellu


Sitter här hemma i lugn och ro och är något så fruktansvärt godissugen. Funderar på att åka till närmaste nattöppna bensinmack och köpa en stor chokladkaka till mig själv! så illa är det!

Nu är det bestämt att vi ska ha en Halloweenfest ihop med Sara & André. Lite blandat folk från båda sidorna. Kan ju inte bli annat än rätt :) Så nu ska planeringen och festklädsel-letandet börja! Ska åka till Gbg på lördag en sväng så får vi se om jag hittar nåt där. Annars så har jag hittat en intressant peruk på www.bodega.se som är perfekt! Som sagt det återstår att se.

Nu är det nog dags att gå och lägga sig! Jag är supertrött ännu och har varit det hela dagen. Har väl sovit dåligt eller nåt så det vore skönt med en liten sovmorgon i morgon :)

Ska ta lite kvällsmat nu! hungrig som en varg!  natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback