-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Mammas pojkar


Går på tv just nu. Brukar aldrig se på sånt annars men det är ju underhållande! Tänk om man kunde få en mapp med ALL bakgrundsfakta man vill (och kanske inte vill) veta om sin nya pojkvän. Vore inte fel att få reda på alla skelett i garderoben han kunde tänkas ha, eller hur?

Min dag har varit bra och gett mig en hel del. Hunnit mycket på jobbet så jag är riktigt nöjd med min insats idag! Så nöjd så att jag bara tänker njuta av kvällen och sen min sovmorgon som jag har i morgon. Jobbar 12-20 i morgon men det gör inget :) vi ska inte göra nåt ändå.

Nu börjar det igen!

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback