-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Tjo


Min bloggdesign ska vara fixad nu! tack älskling för det!

Kom hem för en stund sen. Hade hänt en viltolycka på vägen så bussen var en kvart sen. Jättekul. Nu har jag precis ätit mat och sitter och bloggar på samma gång som jag lyssnar på tv:n. Det är ju debatt och jag försöker vara lite uppdaterad om vad som sker i debattvärlden. Ikväll handlar det bland annat om smslån som kan vara intressant :)

Upp tidigt i morgon! börjar kl 09 och det tycker vi inte om. Blir nog sängen om en stund! Får hoppas jag somnar fort så att jag slipper vakna av det där jävla bultande monstret där ute. Höll på igår också men inte lika högt som tur var :)

Nej nu ska jag ägna mig åt tv:n och min kaka som landade brevid mig i soffan :P Sambofetma here i come!! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback