-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Lugn kväll!


Ja ikväll händer det inte mycket! En vanlig kväll i den Sjöndinska huset :P Alltså så sitter R och spelar och jag sitter framför datorn i soffan och slänger ett öga på tv:n då och då för att försöka hänga med i vad dumburken nu har att erbjuda (just nu idol)  I morgon är jag ledig så jag ska ta mig en välförtjänt sovmorgon och sen vara lite så där lagom nervös över matteprovet som jag ska göra  imorgon. Men det ska nog gå bra! I morgon ska är en stor dag också. Ja det får jag gå in på närmare i morgon haha ;) Det är ingen vanlig dag för oss och ska firas med middag ute och eventuellt bio :)

Avslutar med två bilder från helgens bravader :) Det var en skoj kväll det :)

 

Jag fattar inte vart den fina minen kommer ifrån?




SKÅL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback