-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Dagen efter

..Kvällen före..

Jaja det är ingen fara på taket! Jag mår faktiskt helt okej idag! en riktigt kul fest igår med en del buggande+drickande. Så det ska vara :) Lite seg idag men det är sånt man får tåla!

Jag avskyr söndagar för de brukar oftast betyda att det snart är vardag igen, men för mig som är ledig måndagar så känns det ganska bra (ännu) Vi ska nog bara ta det lugnt idag. Lite filmmys ikväll och en promenad om en stund var det tänkt. Jag är snurrig i huvudet av allt pluggande så jag behöver en paus.

Hoppas er dag varit bra! (och fortsätter så=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback