-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Godkväll på er


Idag har det varit en halvbra dag. Grått och trist, stress på jobbet och noll motivation. allt beror säkert på vädret och att jag blir sur för att jag inte kunnat springa. Har fått ont i benet (typiskt nog) men tänker inte låta det förstöra träningen den här gången.  Det är alltid något när man kommer igång igen.

Förövrigt så är jag otroligt godissugen men tänker inte släppa efter för begäret. Ska ta en macka eller något och krypa ner brevid soffan hos älsklingen. Lite närhet kanske kan få mig på bättre humör (hoppas jag)

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback