-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Lilllördag


Och efter en lång jobbig dag så har jag faktiskt en liten drink i handen. Var ju tvungen att testa om spriten vi köpte var god. Döm mig inte.. Har inte ens druckit halva för jag går ju fortfarande på värktabletter för mitt ben :D

Har varit himla trött idag och har jobbat till 20. Nu tar jag det bara lugnt och planerar att fortsätta med det. Orkar liksom inte göra något. Jo kanske ska göra mig nåt att äta. Är megahungrig!
Annars har nog inte mycket rolig hänt. Börjar bli äckligt nervös inför provet på måndag. Har pluggat en hel del och börjar förstå mer men jag får göra mitt bästa helt enkelt.



En bild från när vi var ute och åt glass i söndags. Prövade den nya "Magnum Gold" Den var ingen höjdare! Tacka vet jag Magnum White :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback