-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Men ååh


Vart tog liksom motivationen vägen? Jag orkade inte ens dra mig ner t gymmet förut. Ioförsig var jag och älsklingen ute på en promenad i ca 40 minuter så det kändes inte som att jag kastade all träning i sjön. Tror vädret plus att den insikten i att jag verkligen fattar nada av det jag ska kunna till mitt nästa prov gör mig lite lealös i huvudet.

Idag har det varit en helt vanlig dag på jobbet. Sen har jag typ sagt vad jag gjort redan :) Nu ska jag gå och ta ett päron och sätta mig framför ett avnitt Lost.

Lägger upp en liten video. Med lite Shrek kan ingen vara nere ju.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback