-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Nya Independence Day filmer


Ja regissören Roland Emmerich säger att det kommer att spelas in två nya Independence Day filmer som kommer att komma på bio med ca sex månaders mellanrum. "Will Smith är den som både möjliggjort och förhindrat planerna" säger han också. Ja är man en så bra skådespelare som Will Smith vill man kanske att allt ska bli så bra som möjligt (lönen *host*)  Får hoppas det blir något bra utav det. Vissa uppföljare vill man ju bara kräkas på. Antagligen inget jag kommer att se på bio eftersom jag inte gillade första filmen (jag var livrädd för aliens när jag var mindre) men kan tänka mig att se dem här hemma i soffan faktiskt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback