-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Söndag!


Gårdagen blev lugn och fin får jag säga. Tillbringade eftermiddagen hos mor och far i Bokenäs och på kvällen när jag kom hem runt 21 tiden där nångång så blev det bara slappt. Älsklingen anlände ca 3 minuter efter mig eftersom han hade varit hos sina föräldrar och sen kollade vi på film. Kollade dock aldrig riktig klart på den eftersom den var lite seg men funderar på att göra det sen.

Idag har dagen varit lugn! Nu har jag precis diskat upp lite efter söndagsmaten som bestod av fläskfilé och hasselbackspotatis. Mycket gott! Dagen har också varit lugn kan man säga! Vi åkte en sväng till Torp förut och shoppade lite kläder. Nu ska jag se vad som händer här näst! Nåt skoj kanske dyker upp :) Lite bilder från shoppingen får avsluta inlägget. Älsklingen klagar över att han börjar bli rastlös nu så det är dags att hitta på nåt!




En klänning från HM för 149:-



Älsklingen köpte en tröja.


Toodels




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback