-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Trött men glad ändå!


Och träningsvärk har jag också! Igår löptränade jag och i morse var jag på gymmet så jag får väl skylla mig själv. Men men klaga får man faktiskt göra ändå ;)

Idag har jag jobbat mellan 12-20. Lite segt att stänga för man hinner ju inte så mycket på kvällen när man kommer hem. Orkar inget annat än att sitta framför datorn/tv:n och varva ner och tänka på något trevligt kanske. Plugga behöver jag göra också plus skriva klart min novell. Det gillar vi... Inte..

Nu ska jag gå och ta ur mina linser och kanske ta en yoghurt och lite flingor. Känner hungern smyga sig på!V Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback