-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Trött o bakis


Ja igår hade vi bestämt att det skulle bli lite party här hemma! Så efter att jag suttit en lååång dag med högskoleprovet så tog jag mig hem för att fixa iordning här hemma (och mig själv) innan gästerna kom! Vi blev inte överdrivet många men roligt hade vi! jag drack lite väl mycket vin bara så när jag vaknade i morse mådde jag som jag förtjänade.. Nåja det var det värt!

Idag har dagen bestått av en fridfull söndagsstämning. Det är årsdagen för mormors död så jag skulle egentligen varit uppe på kyrkogården och satt en blomma på graven men mamma och pappa glömde (?) hämta upp mig så de fick sätta blommor för mig också. Efter att de varit där uppe så kom de hit en snabb visit för lite kaffe och kaka och efter att de hade åkt så blev det lugn och ro igen. Nu åt vi en härligt god kycklingsallad för ett tag sen och nu blir det kvällsmys <3

Hoppas er dag varit till belåtenhet!



Här var det PARTY











Kommentarer
Postat av: Sara

Ja underbart! Ja det vore trevligt med lite sällskap..men var beredd på att det kommer gå ganska sakta och bara på plana vägar isåfall =) Mjukstart..men om du vill så springer jag gärna tillsammans. Blir nog mot kvällen isåfall.. kram =)

2010-04-14 @ 20:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback