-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

9:e augusti


God morgon! grått väder ute, drygt 25 grader ändå. Vet verkligen inte vad jag ska göra när det är sånt skitväder. ska väl försöka fixa lite ärenden idag efter att jag fått mitt morgonkaffe. ute och motionera står på schemat idag. Jag har inte haft nån motivation på länge känns det som. Jobbet kom i mellan och jag har verkligen inte haft nån motivation alls. Får se hur det går! jag kanske svimmar när jag sprungit 50 meter, vem vet haha.

Ska ladda med mitt kaffe nu. Ha en trevlig dag så skriver jag kanske mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback