-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Dop avklarat!


Ja nu är det klart! gick upp vid 10 i morse och duschade och började sedan göra mig i ordning. Vid 12.30 åkte vi upp till kyrkan och vid 13 började dopgudstjänsten. Jag var lite nervös eftersom jag skulle läsa en psalm men det gick fint (tror jag) i alla fall! kändes mysigt att stå där framme och vara fadder (en av dem) efter att vi var klara i kyrkan åt vi smörgåstårta och drack kaffe + åt chokladbollar och dammsugare till förbannelse! sedan blev det presentöppning och en massa mingel innan det blev dags för städning.

Nu kom vi hem för en stund sedan. Jag har precis hållt på med lite kort både från idag och från andra tillfällen som jag lovat att bränna och nu när jag är klar med det så finns det inga planer på att göra något alls!

Avslutar med lite dopbilder. Ha en fortsatt bra kväll!











Presenten från mig och Rasmus- En fotokarusell


Jag med alla mina syskon och syskonbarn :)


Jag och babe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback