-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

En solskenshistoria


Ja titta det är sol ute! och jäkligt varmt vill jag lova! Jag vaknade med huvudvärk i morse men inte för att jag var bakfull utan för att jag sov för länge. Har inte gjort mycket hittills idag. Var precis snabbt i affären och köpte lite bröd och mjölk som eftersom vi inte hade nåt hemma. Det vill jag inte göra i morgon, gå till affären alltså.
Ikväll blir det kräftskiva! ska bli mycket trevligt. Får se om jag orkar dricka bara, är inte sugen alls just nu kan man säga..

Avlutar med en bild från igår snodd från Sara!
Jag ska återgå till min chokladpudding jag unnar mig eftersom det är lördag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback