-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Full rulle idag!


Vi kom hem ganska sent efter räkfrossan igår. Typ runt 02 så jag somnade snabbt och fick sova tills syrran ringde vid 10.45 och frågade om jag snart var klar för att dra. Vi hade lovat att åka till min andra syster och bland annat blondera mitt hår och fixa min ögonbryn så efter en snabb frukost (hann inte med något annat) så blev jag hämtad efter en stund och körde vi iväg i rask fart. Så har jag tillbringat hela min dag. Sitter hemma och väntar på mat just nu. Blir lasagne idag istället för igår! Mums!

Avslutar med lite bilder från igår


 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback