-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

God regnig kväll!


Idag har det varit en hektisk dag på jobbet! har jobbat ganska länge (10-19) och det har varit stundtals regn stundtals sol så det har kommit och gått folk hela dagen. Sen har vi haft lite åska också som har försatt en av kassorna ur tillfällig funktion ockå. Jätteroligt!

Annars har dagen varit bra men så mycket skoj har inte hänt. Jo jag blev färdig med "Lilla stjärna" som jag ju lyssnat på ett tag och jag sänker tyvärr betyget på den. Den höll rakt igenom men blev lite långtråkig och förutsägbar när det närmade sig slutet Vil man läsa en bra roman kan man ge den en chans men jag tycker fortfarande att författaren ska hålla sig till lite övernaturligt!

Ska lägga ut lite recensioner på filmerna vi nyss sett också. Sånt är ju alltid skoj!

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback