-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Måndagskvällsmat


Hej! nu har jag kommit hem igen efter jobbet. Eller jag har varit hemma ett tag men inte skrivit förrän nu! Är rätt så trött (det är ju måndag...) och i morgon ska jag upp en timma tidigare eftersom jag städar! YEY kul! min dag har varit helt okej.. Väldigt lång bara, tiden har krypit fram men det är väl i sin ordning antar jag (det är ju måndag..) sitter och väntar på mat. Idag blir det kyckling, ris och jordnötssås! MUMS! ska bli himla gott! jag vet inte vad som händer men antagligen inget! så ska det väl vara (det är ju trots allt måndag, ifall nån missat det) ett avsnitt PB sen lite dötid innan det är dags att försöka lägga sig till ro. Så ser nog min kväll ut!

Hoppas er kväll är toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback