-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Nu är vi inne på en ny dag


Klockan är strax efter 00.00 och jag sitter och lyssnar på lugna låtar och ska strax bege mig mot sängen. I morgon väntas det släktträff i Grebbestad och det ska bli trevligt. Ska upp i ganska bra tid och blir hämtad runt 11.30 av min syster verkar det som.

Min gårdag (fredag) var bra förresten! en lååång dag på jobbet med mycket att göra men jag överlevde och går nu på min sista semestervecka. Superunderbart!! ska fira detta genom att gå och lägga mig och lyssna på min ljudbok.
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback