-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Välkomstdag & sjukhusbesök!


Jisses det var hundra år sen jag gick upp kl 06.50! det var ingen rolig upplevelse vill jag lova. Ingen kaffe fick jag förrän runt halv 11 heller! det gick bra att hitta både från bussen till skolan och dit jag skull sedan. Vi samlades en snabb stund med klassen och sen fick vi gå in i den stora salen för att lyssna på typ två ton information. Jag höll på att somna och valde att åka hem vid lunchen. När jag stod vid bussen ringde mamma och frågade om jag ville åka med till Sahlgrenska och hälsa på pappa så när jag kom hem gick jag och R och handlade mat snabbt och sedan drog vi iväg. Pappa var redan mycket piggare och allt hade gått bra. Han har ju ont såklart men är på bättringsvägen! På vägen hem fick jag provkört mammas Saab 93a också :) Skillnad att köra ifrån vår bil kan man säga :) den gick himla fint och förutom ett litet orienteringsmisstag (ehh vi körde runt och förbi Orust av nån anledning) så gick det fint! Vill köpa haha!

Nu sitter jag en snabb sväng här. Ska med R ut så han får köra med sina radiobilar och störa kvarteret lite (suck ;) så vi hörs väl sen!

Ha det super!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback