-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

21:e december


Hoho! vaknade och mådde bättre idag än igår.. Min magkatarr (som jag fick reda på att jag led av igår) som jag hade igår försvann efter ett par tabletter jag fick av mamma. Jätteskönt! orkar inte gå omkring med kramp i magen längre. Ska köpa såna tabletter som jag kan ta när jag får ont.

Idag har jag skrivit på min seminarieuppgift om organisationskultur som jag ska ha som underlag för vårt seminarium i morgon (som by the way är helt frivilligt att gå på.. nödvändigt?) jag har varit och köpt lite gott till ikväll då vi ska kolla på film och ha myskväll och nu ska jag ta mig en kopp kaffe! underbart!

Varit lite dålig med bloggandet det senaste och det beror på stress och dålig fantasi. Kommer komma ut ett par recensioner inom kort då jag sett en del filmer jag gärna delar med mig av :)

Hoppas ni får en bra kväll i alla fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback