-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

28e december


Hoho! i morse somnade jag runt 04.30! helt knas! de där jäkla lastbilarna o traktorerna utanför fönstret satte igång med att röja snö igen runt 2 och höll på hela natten. Åh vad jag tycker bra om dem.. Verkligen..
Har dock hunnit med litegrann idag trots att jag vaknade sent. Har i alla fall kikat runt lite i affärer och varit på systemet inför nyår så nu kan jag känna mig lugn! det fanns alkohol så det räckte :)

Nu ska jag göra R sällskap i köket där han lagar mat. Kanske diska lite också så blir det inte mycket sen! Ha en fortsatt trevlig eftermiddag/kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback