-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Den andra december


Hej! dålig uppdatering idag :) beror på att jag haft fullt upp, sorry! Har varit i skolan på seminarium. Vi skulle diskutera frågor kring ångest som vi själva har tagit ut ur boken "Positiv ångest" som vi har jobbat med nu. Det är rätt slappt på seminarium. Bara sitta i en grupp och diskutera i över en timma och läraren är bara där i typ en halvtimma. Sen åkte jag hem och satte mig för att plugga, vi åt mat och sen la jag mig och sov i typ två timmar så jag kommer aldrig kunna sova nu! maken till trötthet :S jag var helt slut, blä!

Nu ska vi göra mexicomackor till kvällsmat och sen får vi se vad som sker. Klockan är ganska mycket med det går ingen nöd på oss. Vi ska inte upp tidigt i morgon :)

Hoppas ni haft en bra dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback