-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Hej hopp partypeople!


Den här dagen har börjat helt meningslöst. Gick upp och åkte till skolan. Dötrött eftersom jag inte sovit så bra i natt. Går till klassrummet och klassen samlas. 09.20 ingen lärare.. 09.30 ingen lärare, i samma veva går en klasskamrat i väg för att efterlysa läraren. 09.30 en lärare kommer (dock fel lärare) och frågar förvirrat vad han ska ha lektion om? får svaret organisationsstruktur. Säger att han ska gå iväg och efterlysa vår lärare.
09.40 samma lärare kommer tillbaka och berättar att vår ordinarie lärare är i i England på konferens och att han inte kommer tillbaka förrän torsdag. Klassen blir skitsur och säger att vi ska ha seminarium på fredag och frågar hur det ska gå till. Alla går hem och får invänta svar på ifall vi ska ha föreläsning i morgon :P  Haha jag var hemma vid 11 igen. Synd att det inte kom något besked om inställd lektion. Då hade jag kunnat sova :P jaja inte hela världen

Nu har jag slumrat en stund i soffan. Vi ska snart i väg o handla present och senare ikväll ska vi på barnkalas :) Hoppas er dag blir fin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback