-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Fredag

Hellu babes!

Varit lite off idag.. Har haft en förjävlig dag. Ibland förstår jag allvarligt talat inte hur jag orkar men "efter regn kommer solsken" brukar det ju så fint heta. Ibland duger det inte att vara den man är så är det bara!

Har haft en skön kväll med god mat (kyckling, ris & jordnötssås) och bara slapp. Snart blir det nog en dusch och sen sängen. Är himla trött även ifall jag fick sovmorgon i morse. Jag har inte sån energi jag hade förr :P I morgon är en ny dag och förhoppningsvis vaknar jag på bättre humör.

Ingen mobil ännu. Leveransstatusen är Uddevalla men jag vet inte vart den ligger! DHL har tydligen världens konstigaste leveransmetod så den kan komma till typ sju olika ställen. Jisses! Får ringa dem i morgon och höra vart fasiken den hamnat för jag vägrar åka runt och leta efter den. Har dock inte fått nåt sms än men det återstår att se om jag kan hämta den (nånstans) i morgon! Wish me luck!

Nej godnatt med er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback