-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Shitty day

Godkväll!

Idag har jag nog haft en av mina sämre dagar. Har sovit uruselt igen. Sen så var det min städdag och det betyder ju en timma tidigare upp än vanligt. Det enda positiva med det är väl att jag går en kort dag då. Idag 9-17 och det är himla gott ibland. Efter att jag kom hem har jag inte gjort mycket. Jag var lite frusen så jag tog en kokhet dusch och passade på att lyxa till det med en hårinpackning. Sen satte jag mig med en filt i soffan med datorn i knät och kollade på ett par avsnitt Lost. Så har min kväll sett ut!

Nu ska jag snart gå och lägga mig hade jag tänkt. Kommer nog kunna somna som en gris :P

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback