-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Snö nu igen


Ja det har väl ingen missat kanske. Idag skulle det komma en massa snö men jag var lite tveksam. På eftermiddagen hade det fortfarande inte kommit någon men sen helt plötsligt föll det ner mängder. Underbart! (Or not)

Min dag har bestått av jobb. Mycket mer har inte hunnit bli gjort. I morgon är det skola och därför blir det sängen snart. Det här vädret gör att jag lär bli väckt av en jäkla snöplog vid typ 04-05 och det är ju alltid lika underbart!

Bäst idag: Pannkakor till middag
Sämst idag: Ett mycket dåligt humör under dagen

Nej nu blir det ett avsnitt Lost innan jag beger mig mot sängen! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback