-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Sol idag


Ja titta solen tittar fram! Härligt väder i jämnförelse med igår. Ingen kommentar. Ni vet vad jag pratar om. Jag var himla glad över att jag inte jobbade för jag hade nog inte kunnat ta mig till jobbet. Alla bussar var inställda och det var så tyst och lugnt här (borträknat blåsten)

Sorry för dålig blogginspiration. Här hemma är det en lugn söndag med kaffe. Senare ska vi iväg hem till syrran och fira Felix som blev 3 häromdagen. Min sötunge :)

Hoppas eran helg varit bra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback