-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

ZzzzZ


Precis så känns det i mitt huvud just nu. Jag var uppe tidigare än normalt eftersom jag igår kväll trots allt bestämde mig för att gå och göra provet idag ändå. Så! Nu är det äntligen gjort! Känns bra ändå för jag känner att jag inte hade kunnat göra det bättre även ifall jag pluggade två veckor till. Jag tror det gick bra men det återstår att se. Det var ganska svårt. Godkänt får jag ju men jag är ute efter högre betyg så jag håller tummarna för att jag blir positivt överraskad.

Håller precis på med min andra kopp kaffe. Måste försöka vakna till liv eftersom det snart är dags att dra mig till jobbet. Jobbar till stängning idag så jag kommer hem sent. Underbart!




Det är sol idag! Skönt det men tur att termometern visar -2,0 för då blir det förhoppningsvis ingen slask ute. Det är ju det värsta som finns!

Ha en bra dag allihopa! Ska jag med ha och hoppas att jag inte somnar. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback