-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Film


Igår kväll var det en sån seg kväll som vi bara ville få att gå fort liksom. Jag föreslog att vi skulle kolla på film och efter många om och men valde jag en typisk tjejfilm




Namn: The Notebook
År: 2004
Genre: Drama, Romans
Längd: 120 min
Betyg: 3/5

Återigen en film jag borde ha sett men totalt missat. Fast jag har aldrig egentligen varit en filmmänniska innan jag träffade R. Nu tittar jag på rätt mycket film och då får man ju ta igen. Söt kärlekshistoria. Sorglig och allting men den var ingenting som satte sig i huvudet på mig. Den får medelbetyg eftersom den trots allt var sevärd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback