-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Nyfriserad!


Idag har jag haft en full håll-igång dag! Vaknade vid 09.30 och drog mig mot stan för att hitta en frisörsalong som kunde ta emot mig på drop in. Efter ett par försök så hittade jag en som hade tid efter ca 40 min så det var ju jackpot! Efter besöket där så var det raka spåret upp till skolan för två timmars svenska och sen var det ner till stan igen till hon som fixar mina ögonbryn. Snacka om att jag har haft en skön dag idag! Efter noppringen så blev det lite obligatorisk mathandling och sen åkte vi ut till Torp för att köpa ett par skor till älsklingen och något kul för mig att ha på mig på lördag. Är supernöjd med mitt köp!



Visst blev det bara SÅ bra? :)

Nu ska jag snart hoppa in i duschen. I morgon blir det tidig morgon (buhu) då jag har städet och börjar kl 09 så sängen hägrar! Ha en superbra kväll allihopa!




Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken snygging! busvisslar

2010-01-26 @ 17:56:47
URL: http://sparklingsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback