-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Paranormal Activity


Ja nu har S & A varit här och vi har kollat på filmen som vi sagt i evigheter att vi ska göra så nu får jag väl lägga upp ett litet omdöme.

Jag har väldigt svaga nerver för den här sortens filmer. Spökfilmer som spelar på det psykiska är lite överkurs för mig och det var vid ett par tillfällen jag kände att jag inte riktigt klarade av att kolla mer. Vårt slut på filmen (då det tydligen finns tre) OBS! ska du se filmen sluta läsa nu! var det då hon gick ner för trappan efter att ha stirrat på sin kille i flera timmar och börjar gallskrika. Sen vet ni nog vad som händer. Jag kollade inte då de kom upp igen och verkligen inte när hon började krypa mot kameran då det påminde mig alldeles för mycket om en viss annan film. Tyckte att stämningen byggdes upp bra under hela filmen och sakerna som hände i rummet var läskiga men det jag nästan blev mest rädd för var att stirra mot sovrumsdörren av rädsla av att nån/nåt skulle komma gående därifrån. Ja det var läskigt när hon blev dragen i benen också och när hon bara stod still och stirrade på sin sambo. Ingen film jag skulle se ensam iallafall och nu får vi väl se om jag kan sova inatt 2-3/5 får den i betyg iallafall





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback