-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Söndag


Och vad har jag haft för mig idag då?

Nu ska vi glo på film och äta lite grönsaker med dipp. Bra försök att vara nyttig. Stor eloge till mig! brukar väl tycka sånt är nja men jag kan ju alltid smaka!

Ja det var nog allt. Söndagar brukar vara lika med segdagar så det var inte mycket skoj som jag sa!

Ha en fortsatt trevlig söndag!



Inte mycket att hänga i granen.. Vi har väl gjort en massa vuxengrejer som veckohandling och städning. Alltid lika kul haha. Pluggat lite på svenskan har jag också hunnit med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback