-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Torsdag


Idag har det varit ganska kallt ute igen! Det positiva med det är väl att jag har hittat min mössa igen. Ehh eller det var inte jag det var en tjej på jobbet, jag orkade inte leta så hon gick göra det åt mig ;) Men det är alltid bra med lite kyla (om man har en mössa) eller hur?

Min dag har varit ganska händelselös. Önskar jag kunde säga att det har hänt nåt jätteskoj eller nån mysko sak eller nåt sånt men nej inte ens nån extra knasig kund har varit inne. Så det har väl varit en helt vanlig jävla tråkdag! (vem släppte ut negativa Malin?)

Ja det var i det stora hela min dag.

Bäst idag: Få skjuts hem med C och därför slapp jag vänta på bussen i 35 min.
Sämst idag: Det har varit en himla långtråkig dag
Roligast idag: Ett skämt jag hittade på. Men det är lite för dåligt för att dra här. (Om nån läser som inte känner mig lär den tro att jag är dum i huvudet eller tappad bakom en vagn men det är jag ju inte! jag är bara ramlad på backen! och det har jag förresten ont i ryggen för!)

Godkväll på er era kameler! Nu ska jag gå och äta kvällsmat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback