-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Ännu mer moln


Ja vem stal solen egentligen? Nu kommer det typiska svenska vädret tillbaka igen! Men det gör inte mig särskilt deppig ändå! Jag är otroligt glad just nu! Nu kan inget gå fel känns det som :) framtiden ligger i mina händer!

Jag vet inte vad som händer idag. Kanske ska träffa C lite senare. Vi skulle egentligen sola men det är molnigt ute och jag tror inte ens solen tittar fram ur minsta glipa någonstans. Supertråkigt! Jag ska nu ta och fixa i ordning lite och sen försöka dra igång dagen!  Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback