-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

En härlig helg avslutad!


Mmm och nu har jag bara två veckor semester kvar :(

Igår blev det en bra dag. Jag låg och solade med C i ett par timmar på Strandpromenaden och efter att ha bättrat på brännan ytterligare så cyklade jag hem, tog en dusch och började göra mig i ordning för kvällens äventyr. Det vankades grillning och spelkväll hos C & J. När älsklingen kom hem ifrån Rc-klubben gjorde han sig också i ordning och vi drog iväg. Det börjades med grillning på ett berg där vi också fick sällskap av S & A som till allas vår lycka bestämde sig för att dumpa sina Crossvm planer och umgås med oss istället. När solen sjönk gick vi in och satt allihopa och drack, lyssnade på massa musik och spelade ett parti med Rappakalja som orsakde stora skrattanfall hos mig. Kvällen var mycket lyckad och vi var inte hemma förrän runt 03 nån gång och jag somnade säkert inte förrän runt 03.45 så det blev en lång natt.

Idag har det inte hänt mycket. Jag har suttit och spelat dataspel typ hela dagen när jag inte har kollat på tv. Nu har vi ätit lite skräpmat och snart blir det ett avsnitt PB. Resten av kvällen blir det superlugnt här hemma! Det får bli några sånna kvällar ibland också ;)

Hoppas er helg varit bra!

Jag avslutar med lite bilder från igår!



Älsklingen blandar några äppledrinkar.



Jag såg glad ut i mina brillor.



Jag lyckades ta en bild där mitt hjärta inte ser allmänt konstig ut eller skitsur



Jag och Charlotte poserar



Folk och fä och en fin utsikt



Vi fick tillslut sällskap



Ett "Jag tar kort på den som tar kort" kort



Vi fick sällskap av måsarna efter lite hjälp av bortkastad korv och korvbröd
Det fanns alltså fler än vi som var hungriga...



...Och törstiga med för den delen



Jag vet inte vad det var som jag tyckte var så intressant på andra sidan?



Jag är inte så full som jag ser ut



Rappakalja pågår!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback