-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Knight and day


Skulle ju lägga upp vad jag tyckte om filmen vi såg när vi "kidnappade" Sara ju!
Filmen handlar om June (Cameron Diaz) och Roy (Tom Cruise) som träffas av något som verkar vara en slump på en flygplats och som senare hamnar på samma flyg efter konstiga omständigheter. Efter vissa händelser så får de trots sitt misstycke slå sig samman för att kunna överleva när helt plötsligt både
maffian och FBI är ute efter dem.


(Jag hittade ingen bra trailer, sorry)



Film: Knight and day
År: 2010
Genre: Action
Längd: 109 min
Betyg: 3½/5

Bra skådespelare, helt okej historia, fler roliga inslag. Me like :)
Äntligen en bra film som faktiskt var värd pengarna jag la på den




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback