-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Nu går det för långt ;)


Jag tycker att det var lite lustigt. Ibland tycker jag att det känns som att jag och älsklingen kan läsa varandras tankar. Vi säger saker som den andra precis tänkte på utan att innan ha pratat om det innan och sånna liknande saker. Jag var bara tvungen att lägga upp den här bilden. Igår kväll satt jag med mysbyxor hemma och när R kom hem bestämde vi oss för att gå och handla tacos. Han har arbetskläder på sig och vi var båda två tvungna att byta om. Vi tog ett par byxor och en tröja och bytte om i olika rum. Jag börjar skratta när jag ser honom för det var så lustigt. Då har vi oberoende av varandra klätt oss likadant. Efter att ha tagit bilden byter jag till en blå tröja istället.


En slump eller är detta symptom som sakta smyger sig på
när man varit ihop "för länge"

(Jag vet att jag inte är en skönhet utan smink :P)

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Du är alltid en skönhet!

2010-07-12 @ 00:32:33
URL: http://sparklingsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback