-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Skön dag


Ja idag har det varit en skön dag. Jag fick min motion i form av att vi sprang ut till Ö&B och tillbaka. Eller R åkte inlines och jag sprang. Det tog ca 45 min båda vägarna så det kändes i benen på hemvägen kan jag säga. Kunde dock givetvis inte springa hela vägen men den mesta biten faktiskt. Konditionen jobbar sig sakta uppåt. Kommer säkert få äta upp den joggingturen i form av träningsvärk i morgon men det struntar jag i!

Efter träningen hoppade jag snabbt in i duschen och vi åkte till mina svärföräldrar för att äta med dem. Var ett jäkla tag sen jag var där så det var extra trevligt idag. Vi åt grillat kött, korv och en paj till. Väldigt GI-style eftersom de knappt äter något annat. Blev ett par glas vin till maten så jag kände att jag blev lite påverkad men det har gått över. Får ju ta lite vin nu när jag har semester och allt.

Nu händer det inte mycket. Ska nog sova snart. Är supertrött redan. Ha en god natt allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback