-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Solig skön dag


Idag när jag vaknade ringde jag min syster. Vi har pratat om att lägga oss och sola nånstans och idag fick bli den dagen. Tänkte skicka sms till Sara också eftersom vi också pratat om det men så långt kom jag aldrig innan hon skickade till mig. Det blev ett par varma härliga timmar i solen innan jag och syrran gav upp och åkte till stan för att ta en macka och lite cola. Efter det gick vi på stan en stund innan jag gick hemåt. Älsklingen hade precis slutat så jag hann nästan inte komma innanför dörren innan han ringde och ville ha hjälp med att bära in vårat nya bord till altanen. Nu är det ihopmonterat så nu ser vi fram emot en massa sköna middagar där ute :)

Nu ska jag gå ut och njuta av bordet. Avslutar med två bilder från dagen.
Ha en fortsatt perfekt dag!


Moster gullunge sov så gott i sin vagn när vi fikade

Det blev så himla hemtrevligt med ett bord.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback