-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Träning på schemat


Det är regn och rusk idag. Ja jisses vad det regnar. Jag tog mig en ordentlig sovmorgon och vaknade inte  förrän min syster ringde vid 11.45. Kanske ska börja försöka vända tillbaka dygnen nu igen innan jag börjar jobba igen. Kan ju vara smart

Idag står kalas på schemat! Älsklingens systerson har fyllt 12 så vi ska åka dit sen. Innan dess så ska jag nu ner till gymmet och köra lite kondition på crosstrainern. Får se hur mycket jag orkar. Är ju lite svalare idag än det varit tidigare så det borde gå bra!

Ha en kanondag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback